שאלון לבדיקת אמינות של חברת סיעוד/לשכה. 1 כמה זמן החברה קיימת . . 2.מה ההכשרה של הצוות המקצועי. 3.מה הניסיון שיש לצוות המקצועי 4.מה התהליך והשלבים מרגע הפניה ועד קבלת המטפל. 5 .מיהם המטפלים . 6 .מהם הכלים של החברה,לבדוק יושר מיומנות והתאמה. 7.מהם העלויות הישירות והעקיפות . 8.מיהם אנשי הקשר שלכם בחברה . קיבלתם תשובות עיניניות בשפה ברורה ,שענו על ציפיותיכם ? אפשר לעבור לשלב הבא ,
שאלון הגדרת צרכי המטופל 1מה מצבו הפיזי של המטופל/ת. 2 מה מצבו הנפשי. 3 האם גר לבד או עם בן /בת זוג. 4 אילו שפות הוא דובר. 5 אם נכון מטפל גבר או אשה. 6 האם המטופל מוכן רגשית למצב החדש של תלות באדם זר. 7 אם מדובר בבני זוג האם בן/בת הזוג מבינים ומוכנים לשינוי. 8 האם הבית מוכן לקלוט אדם נוסף שיגור שם. 9 מהם התפקידים שהמטפל יבצע (הגדרה מדויקת). 10מהם שעות המנוחה של המטפל. האם הדמות שתיארתם בדימיונכם ,אכן מתאימה לצרכים האוביקטיבים והסוביקטיבים של המטופל.? חשוב מאד לשאול את עצמכם את השאלות לפני שצילצלתם לחברת סיעוד משתי סיבות עיקריות: העיסוק בהגדרת הצרכים מאפשר ריחוק מהלחץ הקיומי ,ריחוק שמאפשר התיחסות לוגית לפשרות ההכרחיות בין המצוי לרצוי. הגדרת הצרכים שלכם תאפשר לכם לבחון אם איש הקשר בחברה מבין את הצרכים שלכם ומוסיף מניסיונו והכשרתו. בסוף כל שיחה יש החלטות. וכאן הזמן לבדוק ,1.באם חברת הסיעוד עמדה בהבטחותיה. 2. האם ההסברים שניתנו על שינויים וסטיות הנם מקצועיים . 3. ואם כל התהליך תרם והעצים את הידע וההכנה שלכם למצב החדש. אם התקיימו שלשת הדברים הנ"ל. אתם בידיים טובות.
|